ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ!!! JOIN US NOW!

ΝΕΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ->(viewforum.php?f=5) ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!

Θεματακι μετα απο αλλαγη καμιναδας

Εδώ μιλάμε για υλικά σύνδεσης λέβητα- σόμπας
Υδραυλικά-καμινάδες και ότι άλλο χρειαζόμαστε!
User avatar
stelios_STI
Νέος και ωραίος
Posts: 3
Joined: 06 Nov 2014, 12:21
Status: Offline

Θεματακι μετα απο αλλαγη καμιναδας

Postby stelios_STI » 06 Nov 2014, 12:53

Ο λεβητας πελλετ που εχω δουλευε για 2 χρονια με τον εξης απλο τροπο. Με ενα ελαστικο σωληνα φ100 μηκους 2μετρα και συνδεμενο με την καμιναδα του πετρελαιου εως την ταρατσα (14μετρα). Το καλοκαιρι μπηκαν νεες καμιναδες ξεχωριστες αυτην την φορα.
Τωρα ο λεβητας μου εχει φ80 μεχρι επανω στα 14 μετρα (εχει μια αποσταση περιπου 3 μετρα που ειναι ελαστικος σωληνας με κλιση περιπου 45 μοιρες...)
Το προβλημα ειναι οτι τωρα χωρις να εχω αλλαξει καμια ρυθμιση στο μηχανημα, εχω μια πτωση της αποδοσης της ταξης των 7 βαθμων στο νερο (πρωτα 62 τωρα 55 με το ζορι) και μεγαλη αυξηση στην θερμοκρασια καυσαεριων ( πρωτα με καθαρο μηχανημα 95 και τωρα 120)
Για δωστε καμια ιδεα :?:

User avatar
cosmic
Admin
Posts: 1388
Joined: 14 Oct 2014, 12:22
Location: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 279 times
Been thanked: 207 times
Contact:
Status: Offline

Re: Θεματακι μετα απο αλλαγη καμιναδας

Postby cosmic » 06 Nov 2014, 13:34

Στέλιο ο κατασκευαστής τι καπνοδόχο δίνει ότι πρέπει να εχεις? Επίσης το προβλημα το αντιμετωπίζεις σε όλες τις κλίμακες ισχύος του μηχανηματος?
Το λογικό σχετικά με την ιστορια είναι ότι πλεον έχεις μεγαλύτερη αντίσταση στην έξοδο των καυσαερίων - λιγότερη ροή δηλαδή.
Γι αυτό και βλέπεις μεγαλύτερη θερμοκρασία σ αυτα, αλλά και έχεις πτώση ισχύος-απόδοσης (δεν μπορει να σε ανεβάσει θερμοκρασια) σιγουρο ειναι ότι θα έχεις και ατελή καύση με περισσοτερα υπολειματα.

Καταρχάς βγαλε το σπιραλ και βάλε κανονική σωληνα αν γινεται και προσθεσε και κανα μέτρο ακόμα μπας και δεις βελτιωση! Επίσης μπορείς να κατεβάσεις το βεντιλατερ σου σε λιγοτερη ισχύ - κυβικά (αλλά αυτό πιθανως θα αλλαξει και την ισχυ του μηχανηματος)
Άραγε θα θυμάται κάποιος τ' όνομά μας
Της ζωής μας τα εξαίσια φεγγάρια
Τα πάθη μας, τις λύπες, τα δεινά μας άραγε υπήρξαμε ποτε; Στα όνειρα μας!

User avatar
cosmic
Admin
Posts: 1388
Joined: 14 Oct 2014, 12:22
Location: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 279 times
Been thanked: 207 times
Contact:
Status: Offline

Re: Θεματακι μετα απο αλλαγη καμιναδας

Postby cosmic » 06 Nov 2014, 14:57

Στέλιο την Mytherm Thalia δεν εχεις?

Τον ελεγχο παροχής αέρα (lpm) air flow που έχουν ως οπτιοναλ φανταζομαι δεν το έχεις ε?

για ρώτα τους αν το οπτιοναλ αυτό θα σου έλυνε το προβλημα?! Γιατι όπως βλέπω αυτό το lpm αυτορυθμίζει την ποσότητα του αέρα κάτω από τις πραγματικές συνθήκες καύσης, με αποτέλεσμα την καθαρότερη καύση, την οικονομία και την μικρότερη δυνατή επιβάρυνση της μονάδος.
Άραγε θα θυμάται κάποιος τ' όνομά μας
Της ζωής μας τα εξαίσια φεγγάρια
Τα πάθη μας, τις λύπες, τα δεινά μας άραγε υπήρξαμε ποτε; Στα όνειρα μας!

User avatar
stelios_STI
Νέος και ωραίος
Posts: 3
Joined: 06 Nov 2014, 12:21
Status: Offline

Re: Θεματακι μετα απο αλλαγη καμιναδας

Postby stelios_STI » 07 Nov 2014, 08:09

Καλημερα, το μηχανημα απο πισω βγαζει φ80, γιαυτο εγινε ετσι και το υπολοιπο...
Δυστυχως δεν μπορω να αποφυγω το σπιραλ
Ναι Thalia ειναι 30αρα αλλα χωρις το air flow
εγω αντιθετα με αυτο που λες αυξησα τις στροφες γιατι με τις ιδιες που ειχα περσυ εβλεπα τη φλογα να μην ειναι τοσο ζωηρη... Απο περισσοτερα υπολειματα δεν μπορω να πω οτι αφηνει παραπανω (αν και ειμαι σε διαδικασια αλλαγης πελλετ και πειραματειζομαι)


Return to “Υλικά σύνδεσης”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Login  •  Register